מנגנון תכלול וארגון הלוויות? \\ דיון לוהט במהדורה

    מהדורת הבוקר 4 Comment on מנגנון תכלול וארגון הלוויות? \\ דיון לוהט במהדורה

    שבתאי גרברצ'יק, דובר המשטרה למגזר החרדי ב'מהדורת הבוקר': "אנחנו אומרים את זה שנים עוד מאסון הלווית הרב וואזנר שהיה לא רחוק מהיכל ישיבת פוניבז'. הילולת מירון הוכיחה שהציבור יכול לארגן והמשטרה תתן מעטפת"

    צילום: שוקי לרר
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את התוכנית "מהדורת הבוקר – סוף השבוע" פתח יענקל'ה פרידמן בביקורת על התנהלות המשטרה בהלווית מרן רשכבה"ג זצוק"ל: "בושה וחרפה שהיו שוטרות בהלוויה. אין להם שכל הם לא יודעים את זה? זו שערורייה. בזמן ההפגנה לא דיברנו, אבל עכשיו צריך". איתי גדסי הציע: "צריך ליצור מנגנון שמכונס מיד באירועים כאלו ויתכלל את האירוע. מנגנון שמורכב מנציגי ציבור חרדים, שוטרים ומשפחה. כל אחד זורק אחריות"

    דובר המשטרה למגזר החרדי, שבתאי גרברצ'יק הצטרף לתוכנית, פתח ואמר: "גדולי ישראל מהדור הקודם, הם חוליה בשרשרת שהולכים. כולנו צריכים לעשות מאמץ להגיע לדגות שלהם. אכן, המתכון הנכון הוא כמו שאמר גדסי, כמו במירון. אנחנו אומרים את זה שנים עוד מאסון הלווית הרב וואזנר שהיה לא רחוק מהיכל ישיבת פוניבז'. הילולת מירון הוכיחה שהציבור יכול לארגן והמשטרה תתן מעטפת"

    לגבי הביקורת על מעורבות שוטרות ותוכנית מגירה משטרתית אמר דובר המשטרה: "יש לנו תוכנית חירום 'פקודת אדמו"ר' לאירועים שכאלו. כל הזמן אמרתי לא להביא שוטרות אבל ההלוויה הייתה מהירה והיינו צריכים לגייס כוח אדם"

    "אם שואלים את המשטרה, אנחנו צריכים זמן להתארגן ולהביא כוחות מכל הארץ. הקפצנו יחידות מכל הארץ, אבל מה לעשות יש כאן עניינים שבהלכה, היו צריכים לסתום את הגולל עוד לפני השקיעה".

    האזינו



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      תירוצים עלובים
      גם אם כן , אין שום תועלת בשוטרות רק נזק,
      העיקר שבסוף ההלכה אשמה כי היו צריכם להספיק את השמש

      1. מתי בפעם האחרונה שמעת תירוצים רציניים של דוברי רשויות…. ????

      2. לא רק זה, ראיתי בשידור גם את התנהגות השוטרים – חלקם כמובן – על הפנים, החטיפו על ימין ועל שמאל גם לכאלה שלא היתה שום סיבה נראית לעין, ואגב, שלא יגיד שהם שנים אומרים שצריך סדרנים חרדים, כי בדיוק הפוך, עד שלא היתה להם ברירה הם לא שחררו… ובהחלט הגיע הזמן למודל מירון בכל ארועי המגזר

      3. מה אתה מצפה שהוא יעשה ????
        בדיוק בשביל זה הדוברים מקבלים משכורת…..
        בשביל לנסות למכור תירוצים לציבור